El Xavi marxa a Filipines (II): arribada i… missatge!

Aquest matí/migdia he tingut la sort de poder parlar amb el Xavi. Després d’un dia sencer de viatge, amb la corresponent parada a Istanbul, ha arribat a Filipines. Gràcies a la connexió WiFi de l’aeroport hem pogut parlar una mica sobre com havia anat tot i m’ha fet arribar un escrit que volia que us transmetés:

Aixecar-se aviat, dutxar-se i esmorzar. El dia avui començava com qualsevol altre però avui és del tot diferent. El dia d’avui serà llarg, molt llarg. Poc després de les 12 del migdia començaré una nova aventura que em portarà a conèixer i descobrir una mica d’un dels països menys visitats del Sud-est asiàtic: Filipines!

Certament és un dels països que més ganes tenia de visitar. El passat mes de gener, aprofitant el llançament de  la nova ruta Istanbul-Manila de la companyia Turkish Airlines, vaig aconseguir un preu fantàstic que em va portar a comprar els bitllets tan aviat com vaig poder. Ja tindria temps de muntar-m’ho!

Tornant a la principal raó d’aquest escrit, us he de dir que arribaré a les cinc de la tarda Istanbul i el meu proper vol direcció Manila surt a l’una de la matinada del dia següent. Per si les prop de 9 hores d’escala no fossin suficient, un cop arribat a Manila agafaré un altre avió que em portarà fins a Kalibo (aeroport proper i econòmic de la famosa illa filipina de Boracay). Sí… Ja sé que sóc una mica masoquista i que podria haver-ho fet amb algun dia entremig, però el temps és reduït i s’ha d’aprofitar! Així doncs, si tot va bé, després de 23 hores i 3 escales arribaré al meu primer destí filipí; i sinó, no ho sabreu perquè no ho hauré penjat al blog ;).

Aquesta entrada té la finalitat de donar-vos idees sobre com passar jornades avorrides plenes d’esperes de la milla forma, o almenys intentar-ho.  Les més típiques: llegir un llibre, veure pel·lícules o escoltar música a través de dispositius electrònics, comprant o simplement xafardejant als duty free que tingueu a mà. Una altre, que és més “xorra” i que us farà estar entretinguts una estona és buscar com “ànima que porta el diable” llocs on poder carregar els teus dispositius, perquè només fa 2 hores que he sortit de casa però ja queda poca bateria. 

Us mantindrem informats i… #XaviinthePhilippines!

2 comentarios en “El Xavi marxa a Filipines (II): arribada i… missatge!

Responder

